Karaván csomagolás

Pannontej 2018

A teljes Karaván márkacsaládot érintő arculati és csomagolási megújítás a termékek magas minőségét kívánta bemutatni, ezzel új vásárlókat is megszólítva. A kreatív tervezés során a vevők által könnyen dekódolható piros színvilág ugyan megmaradt, de az orientális mintázat helyett a sajtok valódi bükkfával való füstölése, az ízgazdagságuk és krémes állományuk jutott kiemelt szerephez. A design közelít a kézműves termékek világához és megkülönbözteti a márkát a versenytársaktól.

Az ízvariánsokat rusztikus képek, a füstölési metódust emocionális, fotójellegű parázsló láng, valamint fa mintázat jelenítik meg, emellett ikonos ízintenzitási értékek is feltüntetésre kerültek a csomagoláson. A prémium minőséget a matt és fényes lakk-kiemelések is megtestesítik.

Összesen 13 féle – termék és kiszerelési variánsokat tartalmazó – csomagolás valósult meg, a legkülönfélébb nyomdatechnikák – mint ofszet, flexo, digitális – igénybevételével.