Kommunikációs kampány és esemény

World Urban Games 2019

Egy olyan, összetett, világszinten először megrendezett, különleges sportesemény megszervezése, mint a World Urban Games nem könnyű feladat.

A World Urban Games küldetése, hogy az olyan utcai sportokat, mint például a görkorcsolya, BMX, breaktánc, freestyle frizbi, 3x3 kosárlabda és parkour a jövő olimpiai sportágaiként népszerűsítse, és az utcai sportok nemzetközi bajnokait a jövő olimpikonjaiként mutassa be.

A több hónapig tartó előkommunikációs folyamat szervezése mellett az összes ATL, BTL és digitális aktivitást is a Human Telex Advertising & Event menedzselte. A rendezvény image filmje a nemzetközi Golden Drum reklámfesztiválon shortlistre került.

A nagyszabású sport- és zenei fesztiválon 1000 alkalmazottat mozgattunk, és több mint 300 sportoló professzionális kiszolgálásáról is gondoskodtunk.

A háromnapos rendezvény sikerét a több tízezer elégedett látogató, és számtalan elismerés igazolja mind reklám, mind sportszakmai szinten.

TAGEK

wug playurban budapest worldurbangames