BETÖLTÉS

  • DÍJAINK:

📷

ROSSMANN

2014 szeptemberben indult a Rossmann Drogéria és Parfüméria imázskampánya, amely 2015-ben is tovább folytatódott. A tv-filmek, illetve a hirdetések széles köre a 2014-ben bevezetett "Tudjuk, mire vágysz!” szlogent testesítik meg, amelyek Árpa Attila főszereplésével a nők, gyerekek, családok igényeit fejtegetik, és ezeken keresztül indirekten a drogéria előnyeit és fejlesztéseit mutatják be.  

A kampányok tükrözik a Rossmann dinamikus, lendületes, fiatalos oldalát, amelyet 2015-ben a márka fesztiválos megjelenései is alátámasztottak. Az Effoton és a Sziget fesztiválon megvalósított Fresh&Crazy kitelepülés bronz LolliPOP díjat nyert, sőt, az utóbbi a Kreatív szaklap közönségszavazásán is megnyerte a legjobb Szigetes megjelenés címet.

Copyright © 2013. Human Telex. All rights reserved
Frissitve: 2017.06.25.