Rólunk
Mit jelent számunkra az X?
Talán azt, hogy megtaláljuk a kincset, bárhol is rejtőzik? Vagy azt, hogy bennünk van a felfedezésre váró tehetség?
Igen, ezek mind igazak 100%-ban magyar tulajdonú kreatív- és rendezvényszervező ügynökségünkre.
De nekünk az X ennél is többet jelent: partnerséget, szakértelmet, csapatszellemet, szenvedélyes alkotást közös értékeink alapján. Valódi emberi kapcsolatot, amely kölcsönösen építi a benne résztvevőket, legyenek azok ügyfelek vagy kollégák.
Az X számunkra lehetőség, hogy mindig jobbak legyünk.
Indulhat a következő 35 év. Mi készen állunk.
Ügyfeleink
Munkáink
- Image kampány
- 2023
Az Aegonból Alfa lett. De nemcsak a névváltozást kommunikáltuk 30 mp-s kampányfilmünkkel, hanem bemutattuk azokat az Alfa márkaértékeket, amik az ügyfelek számára is kiemelt fontossággal bírnak, amikor a biztosítóhoz fordulnak. Így erősítettük a márkakötődést, létrehozva az Alfások értékközösségét.
- KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNY & EVENT
- 2019
Ez igazi sportteljesítmény volt részünkről is: komplex social media kampány, díjnyertes image film, profi lebonyolítás. A végeredmény pedig egy nagyszabású esemény lett, ahol többek között olyan, mára olimpiai versenyszámmá váló utcai sportok nemzetközi bajnokai mérték össze a tudásukat, mint a görkorcsolyázás, a BMX, a parkour vagy a breaktánc. A WUG-ot a Lounge Csoport partnereként valósítottuk meg.
- FULL SERVICE (EVENT & KREATÍV TERVEZÉS)
- 2019 óta
A Mercedes-Benz BTL-kommunikációját és eseményeit a márkán dolgozó, dedikált csapatunk valódi szenvedéllyel gondozza. Rendhagyó rendezvénykoncepciók, prémium arculatok, letisztult social tartalmak kerülnek ki hétről hétre kezeik alól.
- Event
- 2013 óta
Az elmúlt több mint tíz évben számos rendezvényt szerveztünk a Raiffeisen Bank számára. Egyik legnagyobb a minden évben megtartott, több napos csapatépítő a Balaton partján, több mint 1000 résztvevővel, ahol a kreatív koncepció fejlesztésétől, az szabadidős és sportaktivitások kitalálásán át az esemény gördülékeny lebonyolításáig minden a mi feladatunk.
- Kreatív tervezés
- 2022
Hogyan lehet a szép még szebb? Így: a Dreher sörök új csomagolásaival egyszerre egyszerűsítettük és egységesítettük a termékportfólió vizuális világát. A kihívást az jelentette, hogyan tudjuk a márka védjegyének számító piros háromszöget hangsúlyosan és izgalmasan megjeleníteni az új dizájnban.
- Integrált kommunikáció
- 2022-2024
A Finish számára kiemelt fontosságú a vizek védelme. Kampányunk fő célja annak edukációja volt, hogy mosogatógép használatával vizet spórolhatunk. Az üzenet átadásához vizes sportokban jeleskedő olimpikonokat választottunk, akikkel online videókat forgattunk. Az integrált kampányt pr-kommunikáció, fogyasztói promóciók és samplingek támogatták.
- INSTALLÁCIÓ, INTERIOR DESIGN
- 2022
A Future Zone innovációs központban számos testre szabott, digitális megoldást mutathattunk be a T-System technológiáira alapozva. Itt az ügyfelek nemcsak megismerhetik a jövő vívmányait, de a futurisztikus installációk között valóban a felhők között érezhetik magukat.
- EVENT, ROADSHOW ÉS SOCIAL KAMPÁNY
- 2022
Ez egy igazi, szenvedélyes olasz meló volt, amit a Lounge Group partnereként vittünk sikerre. A Nagy Rajt (Grande Partenza) alkalmából az ország fele magenta színbe borult, és nem csak a kerékpárosok hajtották ki magukat, hanem mi is. Social contenteket készítettünk, flashmoboztunk és rengeteg aktivitást szerveztünk az összes helyszínen.
- FOGYASZTÓI PROMÓCIÓ
- 2021 óta
Új életet leheltünk az egyik legnagyobb múlttal rendelkező hazai csokimárkába, a tibibe. Emlékezetes promóciós kampányokat készítettünk Dévényi Tibi bácsival, a jól ismert műsorvezetővel. Az ezt követő években pedig az adventi időszakot sajátítottuk ki díjnyertes Adventibi kampányunkkal.